Academic Service HUSO KKU 2017
Home / How to fix Log-in issues (วิธีแก้ไขปัญหาเมื่อ log-in ไม่ได้)

How to fix Log-in issues (วิธีแก้ไขปัญหาเมื่อ log-in ไม่ได้)


(TH Update : 27-08-2562)

กรณีที่ท่านไม่สามารถเข้าสู่ระบบได้ กรุณาดำเนินการตามขั้นตอนดังต่อไปนี้

1. เลือก Log-in menu 
2. เลือก Forgot Password  -> กรอกอีเมลของท่าน และกดปุ่มเพื่อส่งรหัสผ่านเข้าสู่อีเมลของท่าน  โดยจะได้รับรหัสผ่านเป็นตัวอักษรภาษาอังกฤษกับตัวเลข

*กรณีไม่สามารถแก้ได้ด้วยวิธีดังกล่าว โปรดติดต่อมาที่อีเมล kku.aelt@gmail.com และแจ้งรายละเอียดดังต่อไปนี้

- ชื่อนาม - สกุล 
- รหัสนักศึกษา, คณะที่กำลังศึกษาอยู่
- วันเกิดหรือรหัสประจำตัวประชาชน

และระบุสาเหตุที่ไม่สามารถเข้าสู่ระบบได้เช่น ลืม Password, Password เดิมไม่สามารถ Log-in ได้ เป็นต้น
เจ้าหน้าที่จะดำเนินการรีเซ็ต Password ของท่านให้ภายใน 1 วันทำการ หรือเร็วกว่าเวลาที่กล่าวมา

 

(EN Update : 22-12-2564)

How to fix Log-in issues

If you cannot log in, please follow these steps
1. Click ‘Log-in’ on the menu
2. Click ‘forgot password’ > Fill in your email and submit it to send a password to your email. You will receive the password as English letters and numbers.

*In case that you cannot edit your profile as mentioned steps, please contact email kku.aelt@gmail.com and inform this information as followings:
-First name - last name
-Student ID, faculty
-Birthday or ID number

and specify the reason why you can't log in, such as forgetting your password, the previous password can't log in, the staff will reset your password within 1 business day or earlier than the time mentioned.